POLICIJSKA UPRAVA ZAGREBAČKA
Ulica Matice hrvatske 4, 10 000 Zagreb, tel.: +385 1 4563 111
zagrebačka uprava > Vijesti > Od danas Zagrepčani po osobne dokumente mogu i u 3 policijske postaje

Od danas Zagrepčani po osobne dokumente mogu i u 3 policijske postaje

Od danas Zagrepčani po osobne dokumente mogu i u 3 policijske postaje
20. ožujak 2017. -

Foto: MUP

Od danas su s radom krenuli i šalteri u još dvije zagrebačke policijske postaje III. PP - Dubrava i VI. PP - Novi Zagreb.

Ministar unutarnjih poslova Vlaho Orepić je izjavio:

„Već 25 godina 3000 zahtjeva dnevno se slijeva u Petrinjsku i Heinzelovu, sve do današnjeg dana. Napravili smo disperziju tih zahtjeva na još tri mjesta: II. policijsku postaju, III. policijsku postaju i VI. policijsku postaju te još dva mobilna šaltera tzv. kofera za upravne poslove. Približili smo i povećali efikasnost pružanja usluge našim građanima. S ovim na neki način pokazujemo što smo najavili prije mjesec i pol dana. To je moto kojim ovo Ministarstvo ide kroz ovu godinu. Kroz funkcionalnu reorganizaciju i prostornu prilagodbu u odnosu na konkretnu potrebu, mi ćemo MUP odnosno cijelu policiju 'približiti građanima'. Ovo je samo početak u tom smjeru i sve što ćemo raditi ove godine bit će u toj funkciji. Policijskoj postaji na Črnomercu gravitira 150.000 ljudi koji su do sada išli u Petrinjsku ili Heinzelovu ulicu po osobne dokumente“.

Načelnica zagrebačkog Sektora upravnih i inspekcijskih poslova Branka Šepac Blažanović je najavila kako će se od danas, a povodom 25. obljetnice hrvatskih identifikacijskih isprava, građanima dijeliti čitači za osobne iskaznice kojima će moći pristupiti sustavu E-građani.

U II. policijskoj postaji Zagreb (Črnomerec, Ilica 245), III. policijskoj postaji Zagreb (Dubrava 137) i VI. policijskoj postaji Zagreb (Novi Zagreb, Trg narodne zaštite 1) građani mogu obaviti poslove prebivališta i boravišta, izdavanja osobnih iskaznica, putovnica i vozačkih dozvola u redovnom postupku.

U svakoj policijskoj postaji sa strankama će raditi dvoje službenika od 7 do 14 sati. Cilj je omogućiti građanima koji žive u udaljenijim dijelovima grada od centra da obave pojedine upravne poslove u policijskim postajama na čijem području žive. Isto tako, smanjit će se gužva na šalterima upravnih poslova Policijske uprave zagrebačke (Petrinjska ulica 30 i Heinzelova ulica 98).

Do sad su Zagrepčani upravne poslove obavljali i na mobilnim šalterskim uredima u Područnim uredima na tri lokacije: Trg Francuske Republike 15, Dubrava 49 i Avenija Dubrovnik 12. Na svakoj lokaciji dnevno se obradi od 100 do 200 različitih zahtjeva građana, a mobilni šalterski uredi u Zagrebu će biti u funkciji do 31. ožujka.

Policijska uprava zagrebačka u Petrinjskoj ulici 30 ima i šalter za osobe s invaliditetom koji radi svaki radni dan od 7 do 19 sati i na kojem je moguće obaviti poslove prijavništva, osobne iskaznice i putovnice. 









Vijesti za aktualni mjesec:


24.6.2017.Osumnjičen za provale
24.6.2017.Akcije Alkohol i droge i Brzina
24.6.2017.Sažetak prometnih nesreća
24.6.2017.Radovi na cestama i alternativni pravci na području Policijske uprave zagrebačke
24.6.2017.Sažetak kaznenih djela
24.6.2017.Razbojništvo u Novom Zagrebu
24.6.2017.Provala u stan na Maksimiru
24.6.2017.Iz stana na Trnju otuđen nakit
24.6.2017.Iz kuće otuđen nakit i novac
24.6.2017.Otuđen nakit na Maksimiru
23.6.2017.Ljetno radno vrijeme Upravnih poslova
23.6.2017.Sažetak prometnih nesreća
23.6.2017.Pronađen otuđeni osobni automobil
23.6.2017.Prometna nesreća u Samoboru
23.6.2017.Teško ozlijeđen vozač mopeda
23.6.2017.Sažetak kaznenih djela
23.6.2017.Razbojnička krađa
23.6.2017.Otuđen osobni automobil na Trešnjevci
23.6.2017.Prijevara
23.6.2017.Pronalazak leša


str.: 1 od 11. Ukupno: 220 zapisa.